نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس یک رویاست

یوونتوس یک رویاست

استفانو سنسی می گوید که یوونتوس برایش یک رویا خواهد بود. ساسولو با همکاری یوونتوس در ماه ژانویه با این بازیکن 20 ساله قرارداد امضاء کرد و او را بصورت قرضی تا پایان فصل به چزنا در سری بی فرستاد. حال او اذعان می کند که حضور یوونتوس انگیزه ای مضاعف برای انتخابش بوده است.

 

یووه ساسولو دربی من نیست اما من با توجه بیشتری نسبت به حالت عادی آن را تماشا می کنم.ساسولو را انتخاب کردم زیرا باشگاهی حرفه ای و سازماندهی شده است. سهیم بودن یووه انگیزه ای مضاعف برای پافشاری بر این تصمیمم بود.

 

وراتی آینده ی فوتبال ایتالیا ادامه داد : 

 

مانچینی؟ می دانم که برای دیدن من به یک بازی آمد اما رو در رو صحبت نکردم. بخاطر چزنا من این شانس را دارم تا خودم را  (از توجه رسانه ها ) جدا کنم. حالا ساسولو مرا فراخوانده و سال بعد آنها درباره یوونتوس از من خواهند پرسید. مقایسه با پیرلو و وراتی؟ این مایه غرور من است، اما آنها دو قهرمان هستند.در چزنا در پست های مختلفی بزی کرده ام اما بهترین بازدهی ام را در پست بازیساز ارائه می دهم.نقطه ی قوت من ، دیدم در زمین بازیست. از پیرلو، وراتی و ژاوی می آموزم، [ژاوی] همیشه الگوی من بوده است.به همین خاطر بعد از تمرینات وقت اضافه ای را برای تمرین شوت ضربات آزاد کنار می گذارم.

 

استفانو در پایان گفت  : 

 

من همیشه یک وجه تمایز اندکی برای بارسلونا قائل بودم، اما یووه اکنون هم سطح کاتالان ها قرار دارد. آینده خط هافبک یوونتوس با سنسی ― پوگبا ― ماندراگورا؟ این یک رویا خواهد بود. امیدوارم که سروقت (به یووه) برسم تا با دیبالا و پوگبا بازی کنم. ملاقات دیاوارای بلونیا دوباره در تورین؟ ما دوستان نزدیکی هستیم. دوران لذت بخشی با هم داشته ایم. به او پیشنهاد کردم در ایتالیا بماند، او مرا به یاد یحیی توره می اندازد.آیا صحبت در مورد آینده ام در یوونتوس مرا تحت فشار می گذارد؟ نه اتفاقا بر عکس باعث می شود که انگیزه ی بیشتری داشته باشم ، رسیدن به یوونتوس رویای هر بچه ایست ، اگر روزی بتوانم به یوونتوس برسم ، خوشحال خواهم شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: